The Daily Mail has printed an apology to the author JK Rowling in which it states that it has paid her substantial damages over an article that claimed she had told a misleading "sob story."

The article, published on 27 September 2013, suggested she had falsely accused churchgoers of stigmatising her because she was a single mother. It was headlined "How JK's sob story about her single mother past surprised and confused the church members who cared for her."

Comments
Add Comment