Al Jazeera and Gore Fight Over $65 Million Steps Up

By: Jef Feeley and Phil Milford | Bloomberg

Al Jazeera Satellite Network fired back at Al Gore, claiming in a lawsuit that the former U.S. vice president isn’t entitled to $65 million held in escrow from the 2103 purchase of his Current TV cable network.

Like & Share E&P:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Twitter
Visit Us
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *