Britain’s Telegraph Ordered to Pay $100,000 Over Book Review

By: Carolyn Kellogg | Los Angeles Times

The Daily Telegraph’s parent company was ordered Tuesday to pay more than $100,000 in damages over a book review. The British newspaper lost a lawsuit for libel and malicious falsehood in the high court.

RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Twitter
Visit Us
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *