Times Is First Paper Forced by Ipso to Highlight Correction on Front Page

by: Jasper Jackson | The Guardian

The Times has become the first newspaper to be forced to publish a reference to a correction on its front page by press regulator Ipso.

 

The regulator found that the Times article from 24 April “Labour’s £1,000 tax on families” had a misleading headline and first sentence: “Ed Miliband would saddle every working family with extra taxes equivalent to more than £1,000.”

RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Twitter
Visit Us
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *