How Axel Springer’s WELT Avoids ‘Glitter Pony’ Innovation

WELT, owned by Axel Springer, first went online in 1995 in a bit of a rogue operation featuring a techy culture editor and an illegal modem shipped from the United States, making it the first German daily with a website. And it blew out 448 page views.

RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Twitter
Visit Us
LinkedIn
Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *