South Dakota Elected Official Asks for $100,000 in Taxpayer Funds to Sue Local Newspaper

An elected board member in South Dakota, unhappy with the reporting of the Rapid City Journal, proposed using $100,000 of taxpayer funds to sue the newspaper.

His motion was defeated by a 6-3 vote on Tuesday night, just hours after TIME magazine honored four journalists and one news organization as its “Person of the Year,”…

Like & Share E&P:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
https://www.editorandpublisher.com/news/south-dakota-elected-official-asks-for-100000-in-taxpayer-funds-to-sue-local-newspaper/
LinkedIn
Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *