South Dakota Elected Official Asks for $100,000 in Taxpayer Funds to Sue Local Newspaper

Posted

An elected board member in South Dakota, unhappy with the reporting of the Rapid City Journal, proposed using $100,000 of taxpayer funds to sue the newspaper.

His motion was defeated by a 6-3 vote on Tuesday night, just hours after TIME magazine honored four journalists and one news organization as its "Person of the Year,"...

Read more

Comments

No comments on this item Please log in to comment by clicking here


Scroll the Latest Job Opportunities From The Media Job Board